Дропшиппінг або «пряма поставка» – це різновид підприємницької діяльності, в якій продавець продає товари виробника або оптового продавця. Найчастіше цей вид торгівлі зустрічається в Інтернеті.

Схема дропшиппінгу передбачає наявність трьох основних учасників:
1.    Перший – фірма-постачальник. Має в наявності товар, склад, логістів, не займається продажем, а співпрацює з посередниками.
2.    Другий – посередник. Не займається виготовленням товару, не має складу, займається виключно рекламою, продажем товару, контактує з покупцями.
3.    Третій – покупець.

Зазвичай механізм дропшипінгу наступний.
Продавець має інтернет-магазин (або іншу площадку для торгівлі), веде там торгівлю, але товару в наявності не має. Коли йому надходить замовлення (по телефону або через кошик сайту), отримує оплату за проданий товар (зі своєю націнкою), передає постачальнику замовлення, та оплачує його (по своїй вартості, по прайсу). Далі постачальник відправляє замовлення покупцю. Таким чином, продавець не зустрічається з товаром, не займається доставкою і заробляє на різниці у ціні.

Варіант співпраці з «Альянс Клімат» буде для вас конкурентною перевагою.
В цьому випадку продавець також займається продажем товарів, яких не має, але різниця в тому, що після надходження замовлення, дані по доставці передаються постачальнику, тобто в «Альянс Клімат». Далі вже «Альянс Клімат» протягом дня доставляє товар по Києву власним транспортом або по всій Україні за допомогою перевізників з післяплатою. Покупець розраховується після отримання та огляду товару. Гроші надходять постачальнику, і вже він перераховує відсоток, який зазначено в прайсі, продавцю.
Варто зазначити, що цьому варіанту покупці віддають основну перевагу. Головна причина – мало хто з покупців погоджується вносити передплату за товар, якого не бачив.
Співпрацюючи з Альянс Клімат, можна не лише розраховуватись після отримання товару, але і оформити миттєву розстрочку або оплату частинами. І це далеко не весь перелік сервісу і переваг співпраці з Альянс Клімат.

Початок роботи по схемі дропшиппінгу
Тепер, ознайомившись зі схемою роботи дропшиппінгу, можна приступити до питань організації самої роботи.
Коли постачальник вже обраний, переходимо до створення інтернет-магазину або (у зв’язку з обмеженим бюджетом), просто групи у соціальних мережах. Там потрібно викладати фото товарів з каталогів, але вже із зазначенням своєї ціни з націнкою.
Потім залишається запустити рекламу. Тут все залежить від бюджету – від реклами в соціальних мережах до повноцінного пошукового просування. При грамотному підході до цієї справи перші клієнти та перші замовлення не заставлять себе довго чекати. А далі процес проходить по описаній схемі.