Історія компанії Ballu (www.ballu.ru)

Транснаціональна компанія “BALLU Industrial Group” вийшла на міжнародний ринок кліматичного устаткування у кінці 1990-х, коли для комерційно успішного дебюту було вже недостатньо гучних споживчих обіцянок – заяв про інновації, якість товару за прийнятною ціною і широтою вибору. Завдання стояло набагато складніше: виробити особливу, надактуальну, стратегію розвитку бізнесу.

Основою ідеологічної позиції “BALLU Industrial Group” стали принципи об’єднання передових технологій і консолідації науково-технічних ресурсів.

У діловій політиці компанії це знайшло вираження в формуванні довгострокових та взаємовигідних стосунків з провідними виробниками у своїй галузі, інформаційній відкритості, орієнтованості на експорт та глобалізацію інвестиційних програм, а також забезпеченні максимально комфортних умов для партнерів на ринках збуту.

Дотримуючись цих принципів упродовж усієї своєї діяльності, “BALLU Industrial Group” за 10 років пройшла шлях від реалізації локального інвестиційного проекту на Тайвані до транснаціональної компанії, яка тільки в 2004 році випустила близько 500.000 кондиціонерів побутового і комерційного призначення.

Першою виробничою базою “BALLU Industrial Group” став великий завод компанії В. L. R. E. Int. (“Баї Люньюй Рефріжерейт Эквіпмент Інтертеймент”) на Тайвані, розташований в місті-порту Цзілуне (супутнику Тайбейа, столиці).

З 1978 по 1994 рр. основним напрямом діяльності підприємства було виробництво холодильних та морозильних установок промислового призначення.

Спеціалізацією заводу був випуск холодильних систем і криго-генераторних агрегатів для морських суден малої водотоннажності, а також проведення комплексних робіт з їх подальшої установки та запуску.
Після виконання в 1994 р. чергового замовлення для одного зі своїх постійних партнерів з Японії В. L. R. E. Int. було отримано вигідну пропозицію від компанії, яка керувала проектом японської фінансово-промислової групи.

Ця угода зумовила історичний поворот у розвитку компанії, і вже менш ніж через півроку підприємство було реорганізавано в акціонерне товариство В. L. T. Industrial Group (“Баї Люньюй Технолоджі Індастріал Груп”).

Значний об’єм інвестицій, що поступили, був спрямований на масштабну модернізацію виробничих потужностей. Біля третини заводського комплексу стало майданчиком для реалізації експериментальної програми з випуску високотехнологічних напів-промислових систем кондиціонування.

Порівняно швидкий, а головне, переконливий успіх зумовив наступний крок компанії: в 1996 р. на зборах акціонерів приймається рішення про участь в комплексному інвестиційно-промисловому проекті з виробництва кондиціонерів побутового та комерційного призначення на підприємстві в околицях Гаосюна, одного з найрозвиненіших промислових центрів країни.

Велика роль в освоєнні напряму була відведена впровадженню найбільш перспективних з існуючих розробок в цій області.

Конструкторське бюро та Центр Технологічних Інновацій компанії розпочали активну співпрацю з науково-дослідних підрозділів ряду провідних світових виробників кліматичної техніки, найбільших науково-дослідних інститутів країни, такими як “Академія Сініка” і Національний Тайваньський Університет в Тайбейі, а також науково-індустріальним парком Ксінчоу, що знаходиться під патронатом уряду Тайваню.

Оскільки торгова політика компанії тепер була повністю орієнтована на експорт, необхідно було створити благозвучну назву, з якою можна було б вийти на світовий ринок, що запам’ятовується. Так замість колишньої самобутньої назви, яку було важко вимовити “Баї Люньюй” (з китайського – “Білий Дракон-риба”), образно асоціювався з колишньою сферою діяльності компанії, виникли Транснаціональна Компанія “BALLU Industrial Group” та товарний бренд BALLU.

Починаючи з 1998 року “BALLU Industrial Group” стрімкими темпами розширювала географію своєї присутності – спочатку в країнах Південно-східної Азії, а потім і в Східній Європі. Один за одним реалізовувалися інвестиційно-промислові проекти в Малайзії, Південно-східному Китаї, Кореї, Франції, Іспанії.

За цей час асортиментний ряд продукції, що випускається під маркою BALLU, істотно збільшився, і в числі найменувань до систем кондиціонування та теплової кліматичної техніки додалися прилади для зволоження і очищення повітря (зволожувачі, очисники повітря), куллери, осушувачі та ін. Одночасно з цим виділився ключовий напрям виробництва – побутові та напівпромислові системи кондиціонування, призначені для установки в житлові, офісніта торговіприміщення.

Відмінною особливістю продукції став ультрасучасний дизайн, до розробок якого були залучені фахівці з Японії, Італії та Франції. Згодом результати цілеспрямованих зусиль компанії в ційобластібуливідміченівисокиминагородамипрестижнихміжнароднихспеціалізованихвиставок.

Вражаюче зростання обсягів виробництва та експорту (наприклад, в 2001 р., в порівнянні з 1999 р., кількість одиниць, яка постачається тільки в Східну Європу, техніки збільшилася в 20 разів), вимагав від компанії не лише пошуку нових ринків збуту, але і вироблення ефективної політики дистрибуції застосованої до кожного з ореолів поширення.

Продуманість та гнучкість підходу “BALLU Industrial Group” до цієї проблеми наочно доводить досвід просування марки BALLU в Росії, де вона уперше була представлена в 2003 році. Російським партнерам були надані усі умови, необхідні для продуктивної співпраці, – надійність, гарантія, технічна підтримка, постійна наявність на складі товару і запчастин, а також забезпечення всесезоності пропозиції.

За короткий час марка BALLU встигла завоювати повагу та сформувати коло лояльних російських споживачів, які належним чином оцінили бездоганну якість цієї техніки.

Продукцію “BALLU Industrial Group” – чи то потужна інверторна спліт-система, вироблена в Китаї, компактний і елегантний зволожувач повітря, зроблений в Кореї, або функціональний електро-конвектор французького виробництва – незмінно відрізняють бездоганне виконання, використання високотехнологічних матеріалів і комплектуючих, надійність, економічність, довговічність та екологічна безпека.

Завдяки відпрацьованій до найдрібніших деталей системі контролю технології виробництва за програмою “20 Steps Quality Test” (“20 східців перевірки якості”) компанія добилася рекордно низьких показників відсотка повернення, які складають в середньому 0,1%, а по окремих позиціях прагнуть до нуля.

Втілення найостанніх досягнень світової кліматичної індустрії, щорічне оновлення лінійки товарів, адапрованність до різних умов експлуатації – усе це, у поєднанні з доступною ціною, забезпечило продукції компанії стійку конкурентоспроможність та високу міру довіри споживачів більш ніж в 30 країнах світу.

Усі виробничі лінії “BALLU Industrial Group” сертифіковані за міжнародними стандартами ISO9001 і ISO14001.